Tecno MMG COM0800.80.5438

Intretinere

Compania TECNO are experienta de peste 20 de ani in furnizarea si intretinerea ascensoarelor, scarilor si trotuarelor rulante.

Grupul TECNO garanteaza clientului calitate in efectuarea mentenantei preventive. In permanenta se tine sub control numarul de ore de functionare astfel reusind sa se prevada cand piesele componente din intreg, trebuiesc schimbate.

Tipurile de intretinere sunt urmatoarele:
1. Mentenanta BASIC – in timpul acestor operatiuni se verifica dpdv mecanic si electric, punandu-se in acelasi timp, accent pe curatarea si lubrefierea echipamentului. Timpul de interventie poate fi in intervalul orar 8.00 – 18.00 dar la cererea clientului putem bineinteles interveni pentru revizii in afara orelor de program deci si pe timpul noptii.
2. Mentenanta tip FULL SERVICE – In plus fata de mentenanta tip BASIC, putem oferi clientului reparatiile incluse in acest tip de abonament. Avem in acest sens sunt incluse piesele care se vor uza de-a lungul timpului dar si manopera, fara un cost adiacent din partea clientului. Perioada de interventie creste la maxim, 24/24 ore si 7/7 zile.

Siguranta

Grupul TECNO se asigura ca absolut toate masurile privind siguranta sunt luate la inceputul montajului sau inainte de momentul inceperii efectuarii reviziilor conforme cu prescriptiile tehnice in vigoare

APLICATIA TECNO

La inceputul anului 2014 a inceput folosirea aplicatiei APP-TECNOTM . Aplicatia deserveste tehnicienii companiei noastre prin introducerea serviciilor efectuate de-a lungul programului de lucru. Informatiile sunt trimise in mod automat catre server iar acesta din urma, dupa ce Directorul Departamentului Service le vizualizeaza, se trimit automat catre detinatorul echipamentului din locatia respectiva. In felul acesta CLIENTUL are la dispozitie in timp real informatia cu privire la starea echipamentului din cladire. Tehnicianul la randul lui are informatii despre starea echipamentului gasind referiri in arhiva despre datele introduse per echipament, de-a lungul timpului.


Call Center

In permanenta CLIENTUL sau UTILIZATORUL poate
suna la CALL CENTER pe numarul de TELVERDE,
0800.80.LIFT (0800.80.5438) pentru anuntarea
unui deranjament normal sau cu persoana in cabina
 
Contactati-ne pentru mai multe detalii
Tel. verde
 0800.80.5438

TECNO SOLUTII